Friday, June 24, 2016

Smokin hot Aproko Gist (Vol 14) don land, with our very own Inspector Nifermi!!



Aproko gist volume (14) don land as usual. ....
Na aproko gist we call am ooo..If dem enter you,you  come dey vex...then you are on a long thing.....No time for dulling  jawe...Let the smiling begins.

Chai,who no get swagg,no get swagg be dat ooo....while you dey look me like that? Abi na lie I talk? Okay,you self check am out...

Who suit don help?
Who sweetie abi sweetheart don epp?
Who dear don help?
You self reason d thing nau.....Oh oooo!!! Na true oooo...Na now my brain dey booth...U see?

Just Uncle...Only uncle. ..He just  silence all d guys 4 laila blog finish. .
So tey....I don dey receive msg from Elizabeth, Oge,lisa and Co say them wan repeat their birthday. ....Lmao
The thing jus dey sweet me for belle on the 21st of June when I dey read pam pam birthday messages. Some message dey touching,romantic and sweet. .lolz.

Even Kennedy Paul almost wan be Bros to d two sisters at d same time ...When d guy see say winefred na pam sis...D guy be like ..Are you for real?
Kia,dis one na bad market  4 me ooo...Lolz.

O boy,coded things dey happen 4 here  ooo...U go just think say market dry..He no dry at all. ...Ask Rotten  tomatoe. ..she go yarn u wella. ..Infact, as rotten tomatoe dey tell EA Event,na him my ear grab am...I hear say John Andza too  dey crush on Oma Bella Oma after her Hot Seat interview. But as Vivienne Ada sight John Andza crushing on Oma Bella Oma,she come nickname john to john john. ...meaning. ..U can crush on me too.

Lobatan, Uncle Babs foundation can fit to put smile on people's face sha oooo. ..d guy no dey fall hand at all. ...Na 4 d last aproko gist I don challenge am say make he spoil ground 4 Pampam's birthday and he just surprise  us.....May God Almighty continue to replenish his pockets in Jesus name Amen. .

My friend, come closer....how u think say we fit help David kachikwu.
He don tey wey d guy don dey eye rosemary Chidi.A,but bae no look him side.
So 4 my mind,I dey think say make we advise am to put KING  for him name weda  that one go catch her attention like UNCLE Babs  name  dey give our girls goosebumps like Queeneth London  Mushroom.

How u wan come take elp Austin? Chia,na true oooo...Maybe we go dey call am Bros Austin. ..Shut up  joor...That one sound Local.
I been dey reason PRINCE  Austin. ..Hmmmm...U sabi...he make sense wella.....So let the fun begins. ..We can't wait to feed our eyes with Pre-wedding pics from our hottest, sexy and Romantic lailans.

I still dey imagine  willy and enoma. ...O boy...He go make sense  scatter.
I go stop here for now...eating mushroom with spicy Uncle  Babs. ..

If u get latest gist wey Aproko mama omit. ..feel free to add am for comment session. ....

One love my people
Ur one and only Inspector Nifemi .
Remember to always be on your best behavior

from Nigerian: Breaking News In Nigeria | Laila's Blog http://ift.tt/28W5IkQ
via IFTTT

No comments: